عنوان صفحه
جدول ۲-۱- فراوانی نویسندگان و مقالات ۱۸
جدول ۳-۱- وضعیت تولید علم پژوهشگران در گروه های با طول حیات علمی متفاوت ۴۲
جدول۳-۲- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین انتشارات و سال در میان پژوهشگران با طول حیات علمی متفاوت ۴۳
جدول ۴-۱- توزیع انتشارات، پژوهشگران و سرانه انتشار در ردههای موضوعی ۵۴
جدول ۴-۲- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی به طور کلی ۵۶
جدول ۴-۳- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۵۷
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول ۴-۴- ردههای موضوعی دارای سرانه انتشار متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۵۸
جدول ۴-۵- گروه های آموزشی دارای بیشترین و کمترین سرانه انتشار ۶۰
جدول ۴-۶- آزمون ولش برای مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۶۱
جدول ۴-۷- گروه های آموزشی دارای سرانه انتشار متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۶۲
جدول ۴-۸- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۶۵
جدول ۴-۹- ردههای موضوعی دارای طول حیات علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان- ویتنی ۶۶
جدول ۴-۱۰- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۶۹
جدول ۴- ۱۱- ردههای موضوعی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۰
عنوان صفحه
جدول ۴-۱۲- آزمون ولش برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۷۲
جدول ۴-۱۳- گروه های آموزشی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۷۳
جدول ۴-۱۴- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۷۴
جدول ۴-۱۵- ردههای موضوعی دارای نرخ انتشار متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۵
جدول ۴-۱۶- آزمون ولش برای مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در رشته های مختلف ۷۶
جدول ۴-۱۷- گروه های آموزشی دارای نرخ انتشار متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۷۶
جدول ۴-۱۸- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۷۷
جدول ۴-۱۹- ردههای موضوعی دارای نرخ انتشار بهنجارشده متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۸
جدول ۴-۲۰- آزمون ولش برای مقایسه نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۸۰
جدول ۴-۲۱- گروه های آموزشی دارای نرخ انتشار بهنجارشده متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۸۰
جدول ۴-۲۲- پژوهشگران ایرانی دارای کمترین و بیشترین نرخ انتشار ۸۲
جدول ۴-۲۳- پژوهشگران ایرانی دارای کمترین و بیشترین نرخ انتشار بهنجارشده ۸۳
جدول ۱- سرانه انتشار گروه های آموزشی مختلف ۱۱۵
جدول ۲- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف جهت سنجش نرمال بودن توزیع داده ها در هر رده موضوعی ۱۱۷
جدول ۳- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف جهت سنجش نرمال بودن توزیع داده ها در هر گروه آموزشی به لحاظ طول حیات علمی ۱۱۹
عنوان صفحه
جدول ۴- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال در ردههای موضوعی مختلف ۱۲۰
جدول ۵- ردههای موضوعی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۱۲۰
جدول ۶- آزمون ولش برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال در گروه های آموزشی مختلف ۱۲۲
جدول ۷- گروه های آموزشی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۱۲۲
جدول ۸- رتبه بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار ۱۲۳
جدول ۹- رتبه بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار بهنجارشده ۱۲۵
جدول ۱۰- میانگین طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک ردههای موضوعی ۱۲۷
جدول ۱۱- میانگین طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک گروه های آموزشی ۱۲۸
جدول ۱۲- میانگین طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک ردههای موضوعی ۱۳۰
جدول ۱۳- فراوانی و درصد پژوهشگران ایرانی به تفکیک طول حیات علمی ۱۳۰
جدول ۱۴- فراوانی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال به تفکیک گروه های آموزشی ۱۳۱
فهرست نمودارها
عنوان صفحه