۱۶٫Mitchell:”Motivation:New directions for Theory,Research , and practice” Academy of Management Review :7 (1982),pp:80-88
-
- -Neely, A.D., Richards, A.H., Mills, J.F., Platts, K.W., Bourne, M.C.S., Gregory, M. and Kennerley, M. (۲۰۰۰), “Performance Measurement system Design: Developing and Testing a process-based Approach", International Journal of Operations & Production Management, Vol.۲۰No.۱۰,pp۱۱۱۹-۴۵
۱۸٫Nikols, D(2000).Participatory Evaluation . Journal of consumer sciences 92 (3).p:40
-
- . Pavlov, I .P .; Conditional Reflexes : A n Investigation of the Physiological Activity of the Cerebral Cortex ; G. V . Anvep (Trans. & Ed.) London: O XFORD, Trans press , 1927.
-
- Petrra, C. De Weerd-Nedrhof,, Bernice, J. Pacitti, Jorge, F.Da Silver Gomes and Alan, W.Pearson, (2002)” Tools for improvement of organizational learning processes in innovation “, Journal of Workplace Learning , Vol. 14,No-8, pp320-331.
-
- . Saadat, E. (2009). H uman Resource Management, Tehran : SAMT
-
- .Skinner , B.F.;About Behaviorism; New York :Knopf, 1974.
-
- Staying Ahead. Inservice – Training and Professional Development, OECD,1998.
-
- - Tangen, S., “Professional practice performance Measurement: from philosophy to practice", International Journal of Productivity and performance Management, 2004 Vol.53No.8,pp727-737.
-
- Tolman, E.C.;Purposive Behavior in Animals and Men; New York: Appleton-Century- Crofts, 1932.
۲۶ - ul shak . f.l : human resource development , virygnia,prentkehall company, usa , 1983
پیوست ها و ضمائم
پیوست الف: پرسشنامه
با سلام و احترام ،
پرسشنامه حاضر به منظور انجام پژوهشی با عنوان «بررسی نقش دوره های ضمن خدمت بر عملکرد دبیران مقطع متوسطه (دوره دوم) نظری منطقه هجده سازمان آموزش و پرورش شهر تهران » طراحی و تنظیم شده است. از آنجا که اطلاعات و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه تخصصی دانشی و شغلی می تواند کمک شایان توجهی به این پژوهش نماید لذا خواهشمند است پرسشنامه ذیل را در نهایت دقت و حوصله مطالعه فرمائید و پاسخ دهید.
لازم به ذکر است که کلیه اطلاعات به صورت محرمانه محفوظ خواهد ماند.
از بذل توجه و حوصله ای که به خرج می دهید و بنده را در انجام این پژوهش یاری می نمایید نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
زینب فیاض کاخکی
دانشجوی کارشناسی ارشد
مدیریت بازرگانی( گرایش مدیریت تحول)
بخش اول : مشخصات فردی
۱- جنسیت : مرد زن
۲- سن : تا ۳۰ ۳۰تا ۵۰ ۵۰ به بالا
۳-تحصیلات : فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکتری و بالاتر
۴- سابقه خدمت: کمتر از ۵ سال بین ۵ تا ۱۰ سال بین ۱۰ تا تا ۱۵ سال بیش از ۱۵ سال
۵- تعداد دفعات شرکت در دوره ها:
برای اولین بار بین ۲ تا ۳ بار بیش از ۳ بار
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۶- تدریس دروس: تخصصی عمومی
۷- وضعیت تاهل: مجرد متاهل
بخش دوم : سؤالات اختصاصی
میزان تاثیر | شرح | ردیف | ||||
خیلی کم (۱) | کم (۲) | متوسط(۳) |