۵-۱٫مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۳
۵-۲٫نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………۱۱۳
۵-۳٫محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………….۱۱۵
۵-۴٫پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۶
منابع و مآخذ
الف : فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………..۱۱۸
ب : فهرست منابع غیر فارسی………………………………………………………………………………………………۱۲۲
پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۳
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۴
فهرست جداول
عنوان صفحه
۲-۱٫جدول : منابع سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………۲۸
۴-۱٫جدول : توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………….۸۵
۴-۲٫جدول : توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………۸۷
۴-۳٫جدول :آمارهای توصیفی وضعیت تاهل پاسخ دهندگان……………………………………………………..۸۸
۴-۴٫جدول :آمارهای توصیفی قومیت پاسخ دهندگان……………………………………………………………….۸۹
۴-۵٫جدول :آمارهای توصیفی تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………….۹۰
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۴-۶٫جدول : آمارهای توصیفی اشتغال پاسخ دهندگان………………………………………………………………۹۱ ۴-۷٫جدول :آمارهای توصیفی نوع شغل پاسخ دهندگان……………………………………………………………۹۲ ۴-۸٫جدول :آمارهای توصیفی درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان………………………………………………………۹۳ |
||
۴-۹٫جدول :آمارهای توصیفی مسکن پاسخ دهندگان……………………………………………………………….۹۴ ۴-۱۰٫جدول :آمارهای میزان کنترل اجتماعی…………………………………………………………………………..۹۵ |
||
۴-۱۱٫جدول :آمارهای میزان اعتماد اجتماعی…………………………………………………………………………..۹۶ | ||
۴-۱۲٫جدول :آمارهای میزان مشارکت رسمی و غیر رسمی……………………………………………………….۹۷ | ||
۴-۱۳٫جدول :آمارهای میزان انسجام اجتماعی………………………………………………………………………….۹۸ | ||
۴-۱۴٫جدول :آمارهای میزان روابط اجتماعی…………………………………………………………………………..۹۹ | ||
۴-۱۵٫جدول : رابطه بین سرمایه اجتماعی و سن……………………………………………………………………..۱۰۱ | ||
۴-۱۶٫جدول : رابطه بین سرمایه اجتماعی و جنس…………………………………………………………………..۱۰۱ | ||
۴-۱۷٫جدول :آزمون t برای میانگین دو گروه (مجرد و متاهل)………………………………………………….۱۰۲ |