۱۹- ۴- نموداردوشاخگی برای چرخ ومحورتنهاوسرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………۷۸
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲۰- ۴- تاثیروجود بوژی برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………..۷۸
۲۱- ۴- نمای ازبالا برای سیستم چرخ ومحور و بوژی………………………………………………………………………………….۷۹
۲۲- ۴- تاثیروجودواگن برسرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………..۸۰
۲۳- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ باجرم kg900 چرخ ومحوربرروی نموداردوشاخگی………………………………………….۸۱
۲۴- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۱
۲۵- ۴- اثرتغییرنصف گیج خط با جرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……۸۲
۲۶- ۴- اثرتغییرمخروطیت معادل چرخ باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطیوغیرخطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۳
۲۷- ۴- اثرتغییرلقی بین چرخ وریل باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی.۸۳
۲۸- ۴- اثرتغییرسختی عرضی سیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۴
۲۹- ۴- اثرتغییر دمپینگ عرضی سیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۵
۳۰- ۴- اثرتغییرسختی یاوسیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳۱- ۴- اثرتغییرنصف بازوی سختی یاوسیستم تعلیق اولیه باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۶
۳۲- ۴- اثرتغییرسختی ریل باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۷
۳۳- ۴- اثرتغییربارمحوری باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۸
۳۴- ۴- اثرتغییرجرم بوژی باجرمهای مختلف چرخ ومحوربرروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی…………..۸۹
۳۵- ۴- اثرتغییرجرم چرخ ومحور با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۰
۳۶- ۴- اثرتغییرشعاع چرخ با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۰
۳۷- ۴- اثرتغییرنصف گیج خط با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
۳۸- ۴- اثرتغییرمخروطیت معادل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
۳۹- ۴- اثرتغییربارمحوری با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲
۴۰- ۴- اثرتغییردمپینگ عرضی سیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
۴۱- ۴- اثرتغییرسختی یاوسیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
۴۲- ۴- اثرتغییرنصف بازوی سختی یاوسیستم تعلیق اولیه با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………۹۴
۴۳- ۴- اثرتغییرسختی ریل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۴۴- ۴- اثرتغییرلقی بین چرخ وریل با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶
۴۵- ۴- اثرتغییرجرم بوژی با سختیهای عرضی سیستم تعلیق اولیه مختلف برروی سرعتهای بحرانی خطی وغیرخطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
فهرست علائم واختصارات
A ……………………………………………………………………………………………………………………………..ماتریس دینامیکی سیستم
λ …………………………………………………………………………..
…………………………………………. مخروطیت معادل چرخ (شیب)
r ………………………………………………………………………………………………. شعاع چرخ در حا لت مرکزیت مجموعه چرخ
R …………………………………………………………………………………………………………………………… شعاع قوس حرکت کلینگل
S ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. عرض خط
y ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. جابجایی جانبی
V……………………………………………………………………………………………………………………………………………… سرعت روبه جلو
X ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..مسافت روبه جلو
x ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………خزش طولی
y …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..خزش جانبی
sp …………………………………………………………………………………………………………………………………………………خزش دورانی
C ……………………………………………………………………………………………………………………………………….سرعت محیطی چرخ
Uw ………………………………………………………………………………………………………………………………….بردار تغییر مکان چرخ
Ur …………………………………………………………………………………………………………………………………….بردار تغییر مکان ریل
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….لغزش چرخ
P(x,y) ……………………………………………………………………..مولفههای x,y فشار اعمالی روی چرخ در ناحیه تماس
f ………………………………………………………………………………………………………………………ضریب اصطکاک بین چرخ وریل
f11,f22,f33,f12…………………………………………………………………………………………………………………ضرایب خزشی کالکر
G …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….مدول برشی
a و b ………………………………………………………………………………………………………..قطرهای اصلی و فرعی بیضی تماس
Cij ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….ضرایب خزشی
………………………………………………………………………………………………………………نیروی تماسی بین فلنج چرخ وریل
………………………………………………………………………………………………………………………………..دوران رول حول محور
………………………………………………………………………………………………………………………………..دوران یا و حول محور
…………………………………………………………………………………………اغتشاش دورانی از جابجایی دورانی حول محور