۴-۳-۱ بررسی توزیع دادههای تحقیق ۸۴
۴-۳-۱-۱ آزمون کولموگروف-اسمیرنوف (نرمال بودن) (KS) 85
۴-۴ اندازهگیری مدل ۸۶
۴-۵ وضعیت پاسخ دهندگان از نظر ویژگیهای موردبررسی ۸۷
۴-۶ آزمون همبستگی پیرسون ۸۷
۴-۷ آزمون مقایسه میانگین چند جامعه (ANOVA) 94
۴-۸ خلاصه فصل ۹۴
فصل پنجم: نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه ۹۶
۵-۲ خلاصه تحقیق ۹۶
۵-۳ نتیجه گیری ۹۷
۵-۴ توصیف پاسخ پرسشهای مرتبط با متغیرهای تحقیق ۹۷
۵-۵ آزمون فرضها ۱۰۰
۵-۶ پیشنهادات کاربردی ۱۰۳
۵-۷ محدودیتهای پژوهش ۱۰۴
پیوستها ۱۰۵
منابع و مأخذ
منابع فارسی ۱۱۴
منابع لاتین ۱۱۷
Abstract 121
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۲- ۱: ویژگیهای کلیدی دو موج اول تجارت الکترونیک (رود ساز و دیگران ۱۳۹۱) ۳۳
جدول ۲- ۲: مدلهای کسبوکار الکترونیک جودی استرس و ریموند فراست (۲۰۰۱) ۳۴
جدول ۲- ۳: مقایسه دلایل مصرفکنندگان از خریدهای اینترنتی و کاتالوگی در آمریکا (هاوکینز،ای تی ۲۰۰۷) ۳۷
جدول ۲- ۴: دلایل مصرفکنندگان از عدم انجام خریدهای اینترنتی (هاوکینز، ای تی ۲۰۰۷) ۳۷
جدول ۲- ۵: کمکهای فناوری اطلاعات به بازاریابی: (بلوریان تهرانی,۱۳۸۲) ۴۱
جدول ۳- ۱: ضرایب پایایی متغیرها ۷۵
جدول ۴- ۱: توزیع جنسیت ۸۲
جدول ۴- ۲: پراکندگی توزیع سنی جامعه آماری ۸۲
جدول ۴- ۳: پراکندگی جامعه برحسب سطح تحصیلات ۸۳
جدول ۴- ۴: میانگین، واریانس، حداقل و میانه نمره آزمودنیها در متغیرهای تحقیق ۸۴
جدول ۴- ۵: نتایج آزمون کلموگروف – اسمیرنوف برای متغیرهای تحقیق ۸۵
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
جدول ۴- ۶: نتایج آزمون t تک نمونهای برای ویژگیها ۸۷
جدول ۴- ۷: ضریب همبستگی بین متغیرهای لذت با نگرش مشتری ۸۸
جدول ۴- ۸: ضریب همبستگی بین متغیرهای برانگیختگی و نگرش ۸۸
جدول ۴- ۹: ضریب همبستگی بین متغیرهای تسلط و نگرش مشتری ۸۹
جدول ۴- ۱۰: ضریب همبستگی بین متغیرهای کارایی با نگرش و درگیر شدن با سایت ۹۰
جدول ۴- ۱۱: ضریب همبستگی بین متغیرهای مفید بودن اطلاعات با نگرش خرید و درگیر شدن با سایت ۹۰
جدول ۴- ۱۲: ضریب همبستگی بین متغیرهای سرگرمی با نگرش نسبت به سایت و درگیر شدن با سایت ۹۱
جدول ۴- ۱۳: ضریب همبستگی بین متغیرهای درگیر شدن با سایت با نگرش سایت و قصد خرید ۹۲
جدول ۴- ۱۴: ضریب همبستگی بین متغیرهای نگرش سایت و نگرش خدمات ۹۳
جدول ۴- ۱۵: ضریب همبستگی بین متغیرهای نگرش خدمات و قصد خرید مشتریان ۹۳
جدول ۴- ۱۶: آزمون مقایسه میانگین چند جامعه ۹۴
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۲- ۱: مدل جامع رفتار مصرفکننده (هاوکینز،ای تی ۲۰۰۷) ۲۰
شکل ۲- ۲: مدل کلی رفتار مصرفکننده (جعفر پور، رحمان سرشت،۱۳۸۸) ۲۲
شکل ۲- ۳: مدل رفتار مصرفکننده (جعبه سیاه کاتلر ۱۹۹۹) ۲۳