جدول ۴-۵۲ آزمون تی برای مقایسه میانگین مشارکت سیاسیدانشجویان نجف آباد برحسب شاغل و غیر شاغل ۱۵۲
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول ۴-۵۳ خروجی آزمون تحلیل واریانس برای رابطه رشته تحصیلی با مشارکت سیاسی ۱۵۳
جدول ۴-۵۴ آماره میانگین آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه رشته تحصیلی با میزان مشارکت سیاسی ۱۵۳
جدول ۴-۵۵ تحلیل واریانس برای میانگین مشارکت سیاسی برحسب رشته تحصیلی در دانشگاه اصفهان ۱۵۴
جدول ۴-۵۶ تحلیل واریانس برای مشارکت سیاسی برحسب رشته تحصیلی در دانشگاه نجف آباد………….. ۱۵۵
جدول ۴-۵۷ آماره میانگین آزمون تعقیبی توکی برای مقایسه رشته تحصیلی با مشارکت سیاسی ۱۵۵
جدول ۴-۵۸ آزمون تحلیل واریانس برای رابطه مقطع تحصیلی با مشارکت سیاسی ۱۵۶
جدول ۴-۵۹تحلیل واریانس برای مشارکت سیاسی برحسب مقطع تحصیلی در دانشگاه اصفهان ۱۵۷
جدول ۴-۶۰ تحلیل واریانس برای مشارکت سیاسیبرحسب مقطع تحصیلی در دانشگاه نجف آباد ۱۵۷
جدول ۴-۶۱ ضریب همبستگی سن با مشارکت سیاسی ۱۵۸
جدول ۴-۶۱ ضریب همبستگی سن با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۵۸
جدول ۴-۶۱ ضریب همبستگی سن با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۵۹
جدول ۴-۶۳ ضریب همبستگی نگرش سیاسی والدین با مشارکت سیاسی ۱۶۰
جدول ۴-۶۴ ضریب همبستگی نگرش سیاسی والدین با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۶۰
جدول ۴-۶۵ ضریب همبستگی نگرش سیاسی والدین با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۶۱
جدول ۴-۶۶ ضریب همبستگی دینداری با مشارکت سیاسی ۱۶۱
جدول ۴-۶۱ ضریب همبستگی دینداری با مشارکت سیاسیدانشجویان اصفهان ۱۶۲
جدول ۴-۶۸ ضریب همبستگی دینداری با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۶۳
جدول ۴-۶۹ ضریب همبستگی استفاده از وسایل ارتباط جمعی با مشارکت سیاسی ۱۶۴
جدول ۴-۷۰ ضریب همبستگی استفاده از رسانه جمعی با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۶۴
ح
عنوان صفحه
جدول ۴-۷۱ ضریب همبستگی استفاده از رسانه جمعی با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۶۵
جدول ۴-۷۲ خروجی ضریب همبستگی برای رابطه متغیر پایگاه با مشارکت سیاسی ۱۶۶
جدول ۴-۷۳ خروجی ضریب همبستگی رابطه متغیر پایگاه با مشارکت سیاسی اصفهان ۱۶۶
جدول ۴-۷۴ خروجی ضریب همبستگی برای رابطه متغیر پایگاه با مشارکت سیاسی نجف آباد ۱۶۷
جدول ۴-۷۵ ضریب همبستگی احساس اثر بخشی با مشارکت سیاسی ۱۶۸
جدول ۴-۷۶ ضریب همبستگی احساس اثر بخشی با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۶۸
جدول ۴-۷۷ ضریب همبستگی احساس اثر بخشی با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۶۹
جدول ۴-۷۸ ضریب همبستگی احساس بی قدرتی با مشارکت سیاسی ۱۷۰
جدول ۴-۷۹ ضریب همبستگی احساس بی قدرتی با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۷۰
جدول ۴-۸۰ ضریب همبستگی احساس بی قدرتی با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۷۰
جدول ۴-۸۱ ضریب همبستگی اعتماد نهادی با مشارکت سیاسی ۱۷۲
جدول ۴-۸۲ ضریب همبستگی اعتماد نهادی با مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۷۲
جدول ۴-۸۳ ضریب همبستگی اعتماد نهادی با مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۷۳
جدول ۴-۸۴ رگرسیون چندگانه برای سنجش اثرمتغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۷۳
جدول ۴-۸۵ اثرات مستقیم و غیرمستقیم و کل متغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی دانشجویان اصفهان ۱۷۴
جدول ۴-۸۶ رگرسیون چندگانه برای سنجش اثرمتغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۷۵
جدول ۴-۸۷ اثرات مستقیم و غیرمستقیم و کل متغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی دانشجویان نجف آباد ۱۷۵
جدول ۴-۸۸رگرسیون چندگانه برای سنجش اثر متغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی کل…………………… ۱۷۶
جدول ۴-۸۹ اثرات مستقیم و غیرمستقیم و کل متغیرهای مستقل بر مشارکت سیاسی کل ۱۷۶
فهرست شکل ها
ط
عنوان صفحه
شکل شمار ۲-۱ عوامل مؤثر بر مشارکت سیاسی ۲۴
شکل شماره ۲-۲نمودار حوزه مناسب تکثرگرایی ۳۵
شکل شماره ۲-۳ توسعه اقتصادی بر منزلت اجتماعی ۴۲
شکل شماره ۲-۴ مدل کلی هانتینگتون و نلسون ۴۵
شکل شماره ۲-۵ روابط متغیر های موثر در مشارکت سیاسی را از دید هانتینگتون ۴۶
شکل شمار ۲-۶ طبقات و میزان مشارکت سیاسی در نظریه دال ۵۶
شکل ۴-۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب محل تحصیل ۱۰۵